13 Şubat 2011 Pazar

şafak 114

"biz pars bölüğüyüz! adımız fedakarlık, soyadımız dürüstlüktür. yıldırmaz bizi gündüzün sıcağı, gecenin ayazı, yazın tozu, kışın çamuru. bekleriz hainleri her an. varsa gelecekleri var görecekleri. allah pars bölüğünü korusun!"


geçen mesajda piyadeden koca olmaz dedim ama, tsk bendeki çapkın ve bağlanma korkulu potansiyeli görmüş olacak ki, beni hemen piyadeye yollayıverdi sevgili günlük. an itibariyle keşan 4. mekanize piyade tugayına bağlı kazım karabekir kışlasında konuşlu 1. mekanize piyade taburu muharebe destek bölüğü havan takımı atış idare tim komutanı piyade onbaşı M.Yalçın Altuntaş olarak sesleniyorum sizlere. acemilik bir yalanmış, kaç yaprak varmış elimizde, usta askerim artık, uzun dönem cengaverlerle aynı havayı soluyorum artık, uzman tokadı yüzbaşı dayağı yaklaşan bir tehdittir, çapraz nöbetler yakındır artık. 3 km teçhizatlı koşu, 35 şınav, 45 mekik, 8 barfiks zorunluluktur.
sevgili günlük spor flaması almaya and içmiş komando terk bir yüzbaşının elinde inim inim inleyen zavallı bir bölükte, tabur komutanının oğluna ders vermeye giden pırıl pırıl bir erbaşım. Spor yapamayanların çarşılarının haftalardır kitli olduğu bir ızdırap ortamında her hafta çift çarşısı garanti olan 1.70e 80 kilo bir ironi abidesiyim, tıknaz bir şakayım tüm muharebe destek bölüğünde. hal böyleyken mayısa kadarki kaderimin nasıl olacağını ben de kestiremiyorum pek. Daha dün akşam bizim koğuştan bir çocuk firar etti. Bu durumun bize yol-su-elektrik olarak geri dönüşlerini merak etmekteyim. yine dün itibariyle üzerime zimmetli bir adet alman malı hk33e tüfeğim mevcuttur. adını daha koyamadım önerilerinizi bekliyorum. tüfek demek nöbet demek elbette, yakında onlar da başlar diye tahmin ediyorum. bol kitap okuyorum burada, uzun dönemlerle muhabbet bir yere kadar devam edebiliyor, zaten onlar kısa dönemlere uzaylı gibi yaklaşıyorlar veya suya inen ceylanlar gibi, bir soru soruyorsun hemen kısa cevap verip kaçıyorlar. ama halk adamı ve aynı zamanda havanın piri yalço paşa onları da avucunun içine alacak burdan size pars bölüğü yemini ederim sevgili günlükçüler. sizlere şu an ekonomisi tamamen çarşıya çıkan askerlere bağımlı sevgili keşanımızın sıra fişi ile koltuğa oturulabilen güzide şipşirin bir internet kafesinden sesleniyorum. şuna emin olun ki keşanlı ali de çarşıya çıkmış bir askerdi ve bir seferde herkesten çok para harcadığı için destanı yazıldı. yoksa burada gerçekten destanlaşacak bir hareket yapma olanağı yok. ama araştırıyorum varsa kayda değer bir hareket yapma tarzı denemye çalışıcam. sözlerime burda son veriyorum, ifadelerdeki mantık çizgisinden çıkma sizin de dikkatinizi çekmiştir zaten herhalde, öyleyse herşeyi tadında bırakmalı diyor ve sizleri kocaman öpüyorum. haftasonları 12-16 arası telefonum açık diyor, evlere ve işyerlerine paket servisimiz vardır diye de ekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder